sobota, 6 września 2014

#9 My day : )

Hej :) Dawno nie pisałam tu O.o
Przepraszam Was bardzo. : (
Nie działo się nic ciekawego ; ) Wiecie, szkoła,nauka,kłótnie ( jak zwykle ♥ ) 
Ale doszło coś nofego :*
Mój instagram :* Tutaj go macie ;* : [ Klik ♥ ]
Nie hejtujcie XD A tak wgl, dziękuję za te 162 obs <3 <3
A teraz, '' My Day '' - Czyli mój dzień ;*
Tak, a więc dzień zaczął się dość zwyczajnie :*
Wstałam i zjadłam ciasto ^^ ( Moje śniadanko xd )
Ubrałam się  i oczywiście na kompa weszłam .___.
Posiedziałam na instagramie i przyszła pora na obiad. SPAGHETTI ! ♥♥♥ *-* ♥♥♥
Nie, ja się nie chwalę : 33
Zjadłam i poszłam do Kasi *,*
Tam, się trochu pobawiłyśmy i wgl..;* Zdjęcie na instagrama musiały być XD
Ale wszystko co dobre kiedyś się kończy, musiałam isć do domu :  (
No, zaraz jak przyszłam, poszłam do sklepu kupić sukienkę galową C: 
Wróciłam i weszłam na kompa :)
Piszę posta, i nudzem się ;*
Piszę z : Kasia :D
To tyle.;* Jeżeli post się podobał, i chcesz żebym wróciła do pisania postów, komentuj ;*
Do zobaczenia ;* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz