niedziela, 7 września 2014

#10 Niedziela ? O.o

Hej ♥ A więc to już niedziela..:c
Koniec weekend'u..:c
Tak, a więc dzień jak dzień : 3
Wstałam i poszłam na kompa. Like xd
Posiedziałam trochu na ig, fb itp. : )
Poszłam na obiad. Kluski, mięso z serem, kapusta ^^
Zjadłam i poszłam z Kasią do agory-sinsay : 3
Kupiłam bluzkę, którą macie na dole, czy gdzieś gdzie ustawię C:
Wróciłam i poszłam nas jezioro, posiedzieć..:3
Piłam tam tymbarka i inne takie rzeczy tam robiłam.. :)
Nie kąpałam się, bo wiecie. Niby ciepło ale czas na takie kąpiele minął. :/
Byłam tam aż się rozpadało. Wróciłam do domu o 19:15 ( pamiętam godz. cud xd )
Poszłam się od razu myć..;* Wysuszyłam i włosy, i znowu na kompa ;D
Czekam, aż pójdę na pokaz laserów. : ) Są dni Bytomia ( tam mieszkam ) i robią różne atrakcje,koncerty itp..;* Np.: W piątek była u nas Sylwia Grzeszczak <3
Piszę posta, ogl. TV, siedzę na fb,ig, piszę z Kasią i Karą : )  To na tyle ;*
Do zobaczenia jutrooooo ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz