czwartek, 21 sierpnia 2014

#8 Timi tag ( to much information tag )

Hejka, a więc długo nie pisałam, ale to ze względu na sprawy rodzinne, wyjazdy i wgl. :)
Ale już postaram się to nadrobić więc przychodzę dziś do Was z : Timi tag'iem :) Mam nadzieję że się Wam spodoba i wgl..:)
1. Co masz na sobie ?
Mam na sobie bluzkę z  '' texril maker '' i krótkie spodenki ( nie pamiętam jaki sklep )

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak naprawdę to chyba nie. :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś '' straszne zerwanie '' ?
Nie..xd

4. Ile masz wzrostu ?
Hmm..Z 152 cm :3 ( niska, wiem ale wiecie ile mam lat :) )

5. Ile ważysz ?
Nie wiem, dawno się nie ważyłam..c;

6. Jakieś tatuaże ?
Nie..:3

7. Jakiś piercing ?
Jedynie przebite uszy :)

8. OTP ? ( one true pairing ) ^ Czyli jakaś ulubiona para filmowa/telwizyjna itp. :) ^
Nie, nie mam takiej :3

9. Ulubiony program/serial ?
Nie mam ;D

10. Ulubione zespoły ?
1D  c:

11. Coś czego Ci brakuję ?
Niczego. ;* Mam wszystko to co mi potrzeba. ♥

12. Ulubiona piosenka ?
Myślę że :
Selena Gomez- Birthday
Taka jedna z ulubionych :*

13. Ile masz lat ?
11 :d

14. Znak zodiaku ?
Baran :__:

15. Czego szukasz u partnera ?
Szczególnie szczerości .. :3

16. Ulubiony cytat ?
Niestety nie mam..;(

17. Ulubiony aktor ?
Hmm..Nie mam..;/

18. Ulubiony kolor ?
Miętowy i fioletowy ;* ( Jak Kasia Kasiaa ♥♥ )

19. Głośna muzyka czy cicha ?
To zależy..:)

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Nigdzie, raczej w domu..:c

21. Jak długo zajmuję Ci prysznic ?
Nie mam prysznica, wannę..( już nie długo prysznic xd ) ale wanna z 30 minut..:/

22. Jak długo zajmuje przygotowanie Ci się rano ?
Ok. 10 minut ;)

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
W takiej mega to nie.:) Ale biłam się z bratem. ( takie tam zaczepianie, wiecie o co chodzi..:) )

24. TUR ON - Co Ci się podoba u chłopaków ?
Sama nie wiem.:) Lubię kiedy nie wstydzi się mnie przy kolegach czy coś w tym stylu :*

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopaków ?
Kiedy chłopak jest obrzydliwy np. robi coś w nosie ( chciałam to jak najlepiej ująć ) i tp. :)

26. Powód dla którego dołączyłaś na bloga ?
Lubię pisać posty, i ogółem chciałam prowadzić bloga :*

27. Czego się boisz ?
Pająków... Dziwne ale po prostu ich nie lubię..

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Hmm..Nie wiem :o

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ?
Dzisiaj rano mamie *,*

30. Co oznacz twój blog username ?
Po prostu : Klaudia i ty :)

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Nie wiem jaka to była..:p

32. Książka, którą aktualnie czytasz ?
Żadną..:d

33. Co ostatnio oglądałaś ?
Coś w TV ;P

34. Z Koleżanką c:

35. Relacja między Tobą a osobą której ostatnio wysłałeś sms ?
Hmm..To chyba była koleżanka. Nie pamiętam :)

36. Ulubiona potrawa ?
Pizza ♥♥

37.  Miejsce które chcesz odwiedzić ?
Nie wiem..:c

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
( jeżeli o wyjazd ) To na wsi u cioci C:

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
Nie..:c Już nie..:P

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Nie wiem..:D

41. Ostatni raz kiedy ktoś Cię obraził ?
Nie wiem :O

42. Ulubiony smak słodki ?
Hmm..Nie wiem *,*

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Żadnych jak na razie :3

44. Ulubiona część biżuterii ? :)
Bransoletka ♥♥

45. Ostatnio uprawiany sport ?
Jazda na rowerze :))

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś ?
Selena Gomez - Birthday xd

47. Ulubiony tekst na podryw ?
Nie mam .. ;D

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu ?
Nieeee...^-^

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?
Z koleżanką ;**

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Nie wiem, każdy może na nie odpowiadać. Nie zabronię mu tego..:))

To już koniec, jeżeli post Ci się podobał , zostaw komka ! <3



3 komentarze:

  1. super tag, też najbardziej lubię bransoletki ;)
    obserwujemy?
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag i świetne odpowiedzi:)
    zapraszam :)
    http://vanilla-with-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń