środa, 6 sierpnia 2014

#7 Pewnie mnie zabijecie ! - Dzionek z Marleną and Sylwią

♥ Siemgaaaaa :* Pewnie mnie zabijecie c'nie ? *o* No wiecie za co..;-; Nie każcie mi tego pisać..:(
No okeeej..;_; Za to że, nie pisałam na blogu przez nie kurde 2 dni lecz tydzień ! ! ! ! :O
Macie szczęście bo i tak nic się nie działo..:D No, ale Sylwia mnie zmusiła abym dzisiaj napisała tg posta- to piszę..;D Zaczęło się od dupnego ( że tag poffiem  ) dlatego bo..:o  No bo nie wiem czemu..;3
Aleeeee...Potem przyszły po mnie dziewcyny...*o* Wiecie już kto..:3 ( Marla, Sylwia ) ;33. Poszłyśmy sobie do biedronki ( NAAASZEEEEJ BISTEEEJ BIEDRONKI <3 ) Kupiłyśmy sobie picie i poszłyśmy do Agory- tag połazić..:3 I wgl..:d Wyszłyśmy poszłyśmy na ryneg..;d Potem do domu Marleny bo ... Byłam głodna i chciała zobaczyć czy ma obiad. ( Frytki :d ) Miała obiadeg, i poszła go jeść. My zostałyśmy na klatce ( :C ) Ale za to dała nam Stefcia... Tego o pana tam ---> Słodziak co ?! <3
( Niestety tylko ja i Sylwia mamy zdjęcie bo ona nie chciała i mam za to foszka xd ) Poszłyśmy więc na
Barbary  ( wieecie już zresztą gdzie, co i jak :) )  Troszkę posiedziałyśmy i wgl. Poszłyśmy sklepu  mamy Marleny. Chciała *chyba* coś do jedzenia ale wyszła z kluczami * mm pychota :* * I poszła do domu bo ją coś płuca bolały,głowa i wgl. > : A my poszłyśmy na Barbary *o* Tam taki chłopak ( z 5,6 lat ) ją piaskiem sypał..xd Więc poszłyśmy na łące. Posiedziałyśmy zaledwie  z 10 minut i obie poszłyśmy do domu..c:
Teraz piszę dla Was posta ..<3 Poniżej daję foty z dzisiejszego dnia <3 Fota nr. 4 jest bista xd :3 A więc..Pa i do jutra bądź piątku :* ♥Barbary  ( wieecie już zresztą gdzie, co i jak :) )  Troszkę posiedziałyśmy i wgl. Poszłyśmy sklepu  mamy Marleny. Chciała *chyba* coś do jedzenia ale wyszła z kluczami * mm pychota :* * I poszła do domu bo ją coś płuca bolały,głowa i wgl. > : A my poszłyśmy na Barbary *o* Tam taki chłopak ( z 5,6 lat ) ją piaskiem sypał..xd Więc poszłyśmy na łące. Posiedziałyśmy zaledwie  z 10 minut i obie poszłyśmy do domu..c:
Teraz piszę dla Was posta ..<3 Poniżej daję foty z dzisiejszego dnia <3 Fota nr. 4 jest bista xd :3 A więc..Pa i do jutra bądź piątku :* ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz