czwartek, 31 lipca 2014

#6 Dzionek z Sylwią and Kasią- SUUUUUPER !

♥ Hey ! Przychodzę do Was dzisiaj z dniem z Sylwią and Kasią. Było superowo !
No, dzień zaczął się jak zwykle...<: Wstałam sobie o 12:00 zjadłam obiadek i czekałam na Sylwię..;)
Jak przyszłam poszłyśmy do Kasi..<3 Przyszłyśmy i nie wiedziałyśmy pod jakim numerem mieszka,haha XD
Drzwi do klatki były otwarte. Weszłyśmy i krzyczałyśmy : Kasia ! :D Gdzie ty mieszkasz ?! :D '' 
Aż w końcu zadzwoniłam do niej. ;* Weszłyśmy i oglądałyśmy naszego ReZi'ego <3 JDobrowsky'ego xd
Potem jadłyśmy słodyczeeee..<3 Oczywiście nażarłam się czekoladą..:_: Ale i tag spoko..<3 Potem robiłyśmy sesje na bloga..<3 A pooteem bawiłyśmy się w Top Model haahaa xd ( Ubierałyśmy ubrania 
Kasi c: ) ( Sylwia wcześniej jeszcze grała w Minecrafta a Kasia robiła herbatgę <: )   A na koniec bawiłyśmy się ww...Pocztę ! c: Było nawet super ! xDe No a potem musiałam ja i Sylwia spadać do domu..:( Ale jakoś przeżyłyśmy ; ) A jutro znowu spotkanie :* :* Teraz właśnie piszem posta dla Was..:* Mam nadzieję że post się Wam podobał  :) Komki mile widziane..; )( Ps. Chyba dzisiaj zmieniam czcionkę hyhy ;D )  Mam dla Was foty :) No więc ja Was żegnam paaaaaaa :* <3 ♥





2 komentarze: