środa, 30 lipca 2014

#5 Dzionek nad wodą ^^

♥ Hei. A więc dzień zaczął się nie typowo. : ) Typowo to znaczy : Wstaję sobie o 12:00 i wgl luuuuz.
A tu wstaję o 9;00 nad wodę..O.o Nawet o tym nie wiedziałam..:3 Ale przejdźmy do dnia..; *
Pojechałam nad tą wodę i lunęłam do wody..*o* Potem robiłam tsunami hyhyhy xd Ni udało mi się ;-;
Ale było super ! Nurkowałam, zjadłam lody bomba..c: Ale mój kuzyn oczywiście 10-15 minut w wodzie i na koc. XD Ja gdzieś 30 minut xd Ogólnie dziś byłam najdłużej w wodzie i znowuż nie zorbiłam foteg. Ale to nic nie? <3 Poszliśmy potem po lodyyyyy..<3 Potem gadałam do wody. xd Biście *o*
No, potem się rozlało i uciekliśmy do domu..c: Teraz piszę posta dla Was i mam nadzieję że Wam się podoba. W zamian za te zdjęcia których nie mam, wkleję zdjęcie tam gdzie byłam nad wodą ! :* A więc ja się z Wami żegnam, do zobaczenia jutro paaa ! :* ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz